niedziela, 22 września 2013

...

Przepraszam za to co teraz zrobię i za bycie niesłowną, ale muszę zawiesić bloga. Napisałam 1/3 nowego rozdziału i utknęłam, głównie dlatego, że zobaczyłam film Dary Anioła. Teraz prawdę mówiąc nie potrafię wrócić do dramione, a trwam w tym stanie od trzech tygodni. Chciałabym móc obiecać, że dokończę tę historię, ale może przyszedł już czas porzucić Harry'ego Pottera. Hogwart i cały magiczny świat stworzony przez J.K. Rowling na zawsze pozostaną w moim sercu, ale czasem zastanawiam się czy nie pora przestać śledzić opowiadania dramione.
Jeśli dokończę notkę to napewno ją wstawię, ale nie chcę by Ci, którzy nie mają konta na bloggerze musieli tu zaglądać co chwilę, by sprawdzić czy coś się pojawiło, dlatego postanowiłam ogłosić zawieszenie bloga.
Mam nadzieję, że moja wena wróci i wtedy, po opublikowaniu ostatniego rozdziału, będę mogła odpowiednio się pożegnać z historiami Draco i Hermiony, których losy śledziłam przez ostatnie osiem lat.

5 komentarzy:

  1. Nie wiem, jak film, bo jeszcze go nie widziałam, ale książka Miasto Kosci, jest swietna i wcale Ci się nie dziwię, że masz zastój. Polecam przeczytać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę szkoda że kończysz bloga. Miałaś oryginalny pomysł i fajny styl pisania. Przemyśl jeszcze tą decyzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wena i chęć pisania powróci i uda ci się dokończyć to opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje, ze wena do Ciebie wroci i mimo wszystko nas nie opuscisz :)

    http://dramione-never-say-never.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa część "Wędrówki po kilku miejscach". Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń